Med 20 år av spännande och stimulerande företagsflyttar och arbetsplatsutvecklingsprojekt har erfarenheten, kunskapen och nätverken etablerats sig väl hos oss. Kring detta bygger och utvecklar vi kontinuerligt våra tjänster som innefattar analys, planering, genomförande och utvärderingar.
Vi har en god kunskap om vilka aktörer och underleverantörer som är specialiserade inom respektive område och i vilka faser de ska engageras för att nå rätt resultat med rätt tidsåtgång. Många gånger har de dessutom arbetat tillsammans i våra tidigare projekt vilket gör oss samspelta och synkroniserade i alla projektmoment. Just synkroniseringen, timingen är ett av huvudkomponenterna i ett framgångsrikt och kostnadseffektivt projekt.
Att veta i vilken ordning besluten ska tas och i vilka skeden, de olika momenten ska utföras ger god framförhållning, sparar tid och minimerar misstag. Det innebär att du fortsätter att lägga din tid på din verksamhet medan vi skapar ditt nya nyckelfärdiga kontor.
Du behöver en kontakt för att hela kontorsetableringen går som du tänkt. Rätt utformat, rätt funktioner, rätt tid och till rätt kostnad. Och naturligtvis rätt utstrålning.